Alla inlägg under februari 2008

Av Familjen Skolman - 29 februari 2008 18:05

Mmmmmmphhh! Mmmmmmmphhh! HJÄÄÄÄÄÄÄÄ---- (gurgel)


(Forts. följer. Stay tuned!)

Av Familjen Skolman - 29 februari 2008 18:03

Nej Calle! Öppna inte! Jag läste precis dina inlägg, och jag vet vem MrExclusive65 är! DET ÄR PATRICK EKWALL! ÖPPNA INTE DÖRREN, CALLE! CALLE?!

Av Familjen Skolman - 29 februari 2008 18:02

Oh-ah-ah-AH-AAH-AAAH! Nu knackar det på dörren!

Av Familjen Skolman - 29 februari 2008 17:01

Utdrag ur min och MrExclusive65:s sexchatt:


MrExclusive65:

"Jag ska knyta fast din svans i sängstolpen och smiska babianröv på dig! Men inget oralsex, tack (din mun ser ut som ett par svullna blygdläppar, och sådant går jag inte igång på)."


HerrNilsson79:

"Jag vill skala din banan och kela med dina kokosnötter!" 


Mr Exclusive65:

"Åh! Jag vill höra din djungelvrål. Vi ses om en timme!" 

Av Familjen Skolman - 29 februari 2008 15:40

Jag har fått hugg! Jag ska få knulla! Ikväll! Jag skuttar upp och ner och ömsom kliar mig vällustigt i armhålorna, ömsom slår mig på bröstet! Oh-ah-ah-ah-AH-AAH-AAAH!


Ni har väl sett min kontaktannons:

 http://skolman.bloggagratis.se/2008/02/28/538638-calle/


Och tillägget:

http://skolman.bloggagratis.se/2008/02/28/539378-calle/



Det här svaret ramlade precis in:


"Hej på dig HerrNilsson79! Du låter som en kul prick ;)! Jag har legat med puckelryggar, fyrlemsamputerade, rullstolsbundna, en säl och till och med trätt på en undernärd chihuahua som jag knyckte ur en handväska på Stures  – men aldrig med en sådan halvmänniska som du! Det var bilden jag föll för: När du sitter på en axel tillhörande en reslig, mörk man med ett framträdande överbett, iklädd en liten cirkuskostym och pillar dig förföriskt i häcken. Men nu lite om mig själv: Jag jobbar inom tv, på en sportredaktion. Jag har en förkärlek för hårvax i mängder, mittbenor och brun-utan-sol. "In the closet" som jag är uttrycker jag min sexuella osäkerhet genom att anklaga andra för avvikande sexualitet, till och med kända radarpar. Låt mig bli din gorilla! Ses vi ikväll?"


Nu vet jag vad kärlek är! Oh-ah-ah-ah-AH-AAH-AAAH!


Fortsättning följer.

Av Familjen Skolman - 29 februari 2008 15:31

Jaha, här sitter man och tror i sin enfald att ni skulle ha lite sympati och förståelse efter nattens hemskheter (http://skolman.bloggagratis.se/2008/02/29/540462-alex/), men icke...


Nu precis upptäckte jag att bland dom mest sökta termerna på svenska på nätet är Katrin Schulman och sex, Katrin Schulman naken, Katrin Schulman knulla. Jag kan möjligen acceptera Katrin Schulman naken, men dom andra? Vad fan, javisst i ett förhastat publiceringsbeslut utlovade jag visserligen en gång i tiden "en avsugning av min fru". Men va fan, det var ju ett skämt. Är ni sjuka? Eller är ni som Calle och får för ligga för lite (inte alls, förresten).

Av Familjen Skolman - 29 februari 2008 12:17

Någon schizofren stackare försöker uppenbarligen sno min identitet i ett pinsamt försök att renommésnylta. Vederbörande ska veta att han knappast skulle ta sig ton om han hade någon som helst aning om vem han ger sig på. Han är förlåten. Sådana är vi, Schulmans: Självdistanserade och storsinta. Vi behandlar nämligen alltid andra som vi själva vill bli behandlade. Det kallas Den Gyllene Regeln. Hur som helst - det här mejlet ramlade precis ner i min inkorg:


"Från: Alex Schulman

Till: alexander.schulman@live.se

Ämne: Sista varningen


Jag vill att du som är upphovsman till denna blogg ska veta att jag och min bror har kontaktat våra advokater, och kommer att vidta juridiska åtgärder om du inte omedelbart stänger ner all verksamhet och tar bort de inlägg som finns här idag. Du kommer att åka dit för det här. Så det visslar om det.


PS. Sluta överdriv storleken på min penis."


Ja, okej, det där sista la jag till själv.

Av Familjen Skolman - 29 februari 2008 11:28

Wooohoo! Gissa vem som har fått i uppdrag att marknadsföra Radiogalan? Yours truly! Resumé ringde precis och intervjuade mig. Jag berättade då att jag bland annat planerar att göra Radiogalan mer glamourös. Till er som läser denna blogg tänkte jag dock dela med mig av lite inside info om min strategi redan nu:


Jag funtar på ett övergripande "polskt tema", där folk med Mission Impossible-masker gjutna efter mitt ansikte raglar runt och visar brösten, bär kortkort utan trosor, upplyser folk om deras förhållandevis låga IQ, och kraxar fotbollsramsor med trasig fyllekärringsröst. Hela budgeten på 1,2 mille kommer huvudsakligen att gå åt till trolldeg för att bygga upp trovärdiga repliker av min näsa till dessa statister.


PS. Alex, jag tvingades göra du-vet-vad med du-vet-vem för att han skulle gå med på att publicera en artikel om det här. Kom ihåg att vi har kommit överens om att taktiskt oralsex i syfte att få publicitet inte räknas som otrohet.


PPS. Vad är Radiogalan, förresten?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards