Direktlänk till inlägg 3 mars 2008

Katrin

Av Familjen Skolman - 3 mars 2008 10:22

I går skrev jag ett inlägg på min Stureplansblogg som jag skulle vilja förklara lite kort här.


Det jag skrev var att jag råkat kladda ner min lakan med choklad, och funderade på att lämna fläckarna så att Alex skulle hitta dem och kanske tro att det rörde sig om bajs, ty detta vore onekligen höjden av humor. Likheten mellan avföring och kakao har fascinerat barn och utvecklingsstörda sedan tidens gryning.


Hur som helst. Inget av det jag skrev var sant. Sanningen är en otäck och mycket deprimerande Scen ur ett Äktenskap, som Bergman skulle sagt.  Allt började med ett vanligt Schulmanskt samlag. Alex gnuggade kärleksfull sitt ollon mot mina yttre blygdläppar (detta eftersom de fem centimetrarna som han förfogar över inte tillåter någon egentlig penetration).


Plötsligt fick jag ett infall:–

- Ska vi pröva analsex?

Alex var först skeptisk.

– Nä, det var så mamma och pappa sa att Calle blev till. Hon trodde att det bara var förstoppning när hon i själva verket var gravid. Ren röta att mamma inte hann spola toaletten innan fostret upptäcktes.


Efter lite övertalning försökte vi. Alex försökte knöla in sin halvslaka schnaaal i min envisa ringmuskel.  Plötsligt fick jag en flashback från en av helgens minnesluckor. Det var från en gratisbuffé under en välgörenhetsgala för canceroffer eller cp:n eller något (kommer inte ihåg exakt). Jag stod på alla fyra på buffébordet, med munnen i höjd med bordsskivan, och försökte ösa in så mycket snittar som möjligt med båda armarna. Näsan kom givetvis i vägen, men jag löste detta genom att helt enkelt sörpla in skagenröran och kaviaren genom näsborrarna (som är vana att dra i sig det mesta). Jag hann precis undra var all den där maten som jag grisade i mig egentligen tagit vägen. Hade jag gått och spytt efteråt, som en fin flicka? För det kan väl inte vara så att…


– ALEX! AKTA!


Det var för sent. Alex hade precis lyckats lyckats lirka upp sfinktermuskeln. Man hörde ett ljud inte olikt en champagnekork som lämnar flaskhalsen. I runda slängar tio kilo halvsmält gratiskäk flög ut ur mtt anus och blästrade Alex från sängen. Jag hörde hur han slog i sovrumsväggen fem meter bort.


Nu vet ni var fläckarna på lakanen kom ifrån.

 
 
Ingen bild

IsaViolia

3 mars 2008 14:29

AHHHH! blä. Men jäkligt roligt skrivet

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Familjen Skolman - 13 mars 2008 10:40

Igår skulle jag köra till mitt så kallade jobb i min Smart. När jag kommer körande på Birger Jarlsgatan kliver en gammal kärring rakt ut i gatan framför bilen. Mäh! Jag stampade givetvis på gasen. Man hörde hur stålet i rullatorn krökte sig under bil...

Av Familjen Skolman - 12 mars 2008 17:11

Situationen med Calle och Klara börjar bli väldigt ohållbar. Jag hörde precis hur Calle bad Klara, vår praktikant, att hämta några pärmar i arkivet. Detta gjorde mig misstänksam, eftersom vi varken har pärmar eller arkiv. Jag följde därför med Klara,...

Av Familjen Skolman - 12 mars 2008 14:17

Igår var en reporter från Amelia hemma hos mig och Alex för att göra ett Hemma hos-reportage. Det hade några minnesvärda stunder.   Reportern: – Och den här spegeln med rakbladet och de vita linjerna på kaffebordet, det är någon sorts prydnadsa...

Av Familjen Skolman - 12 mars 2008 11:55

I morse hände det som jag visste skulle hända, men ändå fruktade. Jag satt som vanligt vid mitt skrivbord och byggde skidbackar i kolahögen, när jag hörde ett gällt vrål utifrån korridoren, tätt följt av ett fräsande, elektriskt ljud:  – Waaaaa...

Av Familjen Skolman - 12 mars 2008 10:14

Som ni säkert hört har jag fått besked om att min anmälan mot dörrvakterna på Spy Bar inte kommer att leda till förundersökning. Jag har därför skrivit följande öppna brev till Rikspolisstyrelsen.    "De tyska trupptransporterna genom Sverige under a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards