Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Familjen Skolman - 24 februari 2008 20:34

Jag minns första gången jag frågade min storebror om hur det var att ha bli av med oskulden. Pinsamt, förstås. Men Alex utnyttjade inte situationen som en sämre storebror kanske skulle ha gjort. Han såg mig länge i ögonen och sa bara:


- Det finns inget att oroa sig för. Så länge du bara är dig själv, och är med någon du verkligen älskar, så kommer det aldrig att bli några problem. Och stressa inte fram sex bara för sakens skull, det är att slösa bort en stund i livet som bör vara väldigt speciell.


Alex hann inte säga mer, för han var tvungen att åka iväg till Kvällsöppet för att agera bollplank åt Lennart Ekdal. Men jag kände att han hade sagt allt jag behövde veta.


Jag älskar verkligen min bror. Och jag hoppas att han vet det.

Av Familjen Skolman - 24 februari 2008 20:18

Härom kvällen gav jag och Katrin en present till varandra:  Vi glömde världen och bara stannade hemma tillsammans. Stängde av mobilerna. Ägnade oss åt varandra. Laptopförbud. Katrin hade precis läst ut Finnegans Wake, och hade förstås mycket som hon vill diskutera. Vi höll varandras händer.


Senare på kvällen hade vi sex. Det jag njuter mest av är när hon njuter, att verkligen bjuda till. Men det allra finaste är efteråt, efter att det har gått för henne om och om igen, när vi bara ligger i varandras armar och andas.


Efteråt skrev Katrin ett inlägg på Stureplan.se om att jag hade lagt en portionssnus i hennes mjölk. Vi skrattade tillsammans när hon gjorde det: Att det var det folk på allvar trodde att vi hade gjort.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards