Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Calle

Av Familjen Skolman - 25 februari 2008 19:17

Alex är världens bästa storebror.

Idag när vi satt och jobbade med vår sajt, jag och Alex, tog han upp den här diskussionen om min oskuld som jag skrev om härom dagen. Efter att han berättat lite om en obehaglig upplevelse han själv haft, där förhuden spruckit, kom han med ett förslag.

– Om vi skulle marknadsföra dig lite på vår blogg på vf.se? Jag har en idé… ställ dig mot väggen och puta riktigt ordentligt med häcken.

(Jag håller helt med Alex om att det är min bästa sida – det är gissningsvis därför jag blir kallad Arsel så ofta av såväl goda vänner som vilt främmande människor.)

Jag ställde mig mot väggen och låtsades sätta upp en lapp högt upp. Det var lite svårt att få det att se ut som om jag både svankade och sträckte mig på samma gång, men med Alex rutinerade råd gick det till slut.

Behöver jag säga hur nöjd jag är med resultatet? Det är bara en tidsfråga innan den Stora Natten är här. Då ska jag tänka på dig, Alex – hela tiden…

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Familjen Skolman - 13 mars 2008 10:40

Igår skulle jag köra till mitt så kallade jobb i min Smart. När jag kommer körande på Birger Jarlsgatan kliver en gammal kärring rakt ut i gatan framför bilen. Mäh! Jag stampade givetvis på gasen. Man hörde hur stålet i rullatorn krökte sig under bil...

Av Familjen Skolman - 12 mars 2008 17:11

Situationen med Calle och Klara börjar bli väldigt ohållbar. Jag hörde precis hur Calle bad Klara, vår praktikant, att hämta några pärmar i arkivet. Detta gjorde mig misstänksam, eftersom vi varken har pärmar eller arkiv. Jag följde därför med Klara,...

Av Familjen Skolman - 12 mars 2008 14:17

Igår var en reporter från Amelia hemma hos mig och Alex för att göra ett Hemma hos-reportage. Det hade några minnesvärda stunder.   Reportern: – Och den här spegeln med rakbladet och de vita linjerna på kaffebordet, det är någon sorts prydnadsa...

Av Familjen Skolman - 12 mars 2008 11:55

I morse hände det som jag visste skulle hända, men ändå fruktade. Jag satt som vanligt vid mitt skrivbord och byggde skidbackar i kolahögen, när jag hörde ett gällt vrål utifrån korridoren, tätt följt av ett fräsande, elektriskt ljud:  – Waaaaa...

Av Familjen Skolman - 12 mars 2008 10:14

Som ni säkert hört har jag fått besked om att min anmälan mot dörrvakterna på Spy Bar inte kommer att leda till förundersökning. Jag har därför skrivit följande öppna brev till Rikspolisstyrelsen.    "De tyska trupptransporterna genom Sverige under a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards