Direktlänk till inlägg 29 februari 2008

Calle

Av Familjen Skolman - 29 februari 2008 15:40

Jag har fått hugg! Jag ska få knulla! Ikväll! Jag skuttar upp och ner och ömsom kliar mig vällustigt i armhålorna, ömsom slår mig på bröstet! Oh-ah-ah-ah-AH-AAH-AAAH!


Ni har väl sett min kontaktannons:

 http://skolman.bloggagratis.se/2008/02/28/538638-calle/


Och tillägget:

http://skolman.bloggagratis.se/2008/02/28/539378-calle/



Det här svaret ramlade precis in:


"Hej på dig HerrNilsson79! Du låter som en kul prick ;)! Jag har legat med puckelryggar, fyrlemsamputerade, rullstolsbundna, en säl och till och med trätt på en undernärd chihuahua som jag knyckte ur en handväska på Stures  – men aldrig med en sådan halvmänniska som du! Det var bilden jag föll för: När du sitter på en axel tillhörande en reslig, mörk man med ett framträdande överbett, iklädd en liten cirkuskostym och pillar dig förföriskt i häcken. Men nu lite om mig själv: Jag jobbar inom tv, på en sportredaktion. Jag har en förkärlek för hårvax i mängder, mittbenor och brun-utan-sol. "In the closet" som jag är uttrycker jag min sexuella osäkerhet genom att anklaga andra för avvikande sexualitet, till och med kända radarpar. Låt mig bli din gorilla! Ses vi ikväll?"


Nu vet jag vad kärlek är! Oh-ah-ah-ah-AH-AAH-AAAH!


Fortsättning följer.

 
 
Rockstar

Rockstar

29 februari 2008 18:09

Jag har inget emot bröderna Schulman men bloggen är helt underbar!

http://stileicon.blogg.se

 
Ingen bild

Norrlänningen

1 mars 2008 17:45

För jävla kul!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Familjen Skolman - 13 mars 2008 10:40

Igår skulle jag köra till mitt så kallade jobb i min Smart. När jag kommer körande på Birger Jarlsgatan kliver en gammal kärring rakt ut i gatan framför bilen. Mäh! Jag stampade givetvis på gasen. Man hörde hur stålet i rullatorn krökte sig under bil...

Av Familjen Skolman - 12 mars 2008 17:11

Situationen med Calle och Klara börjar bli väldigt ohållbar. Jag hörde precis hur Calle bad Klara, vår praktikant, att hämta några pärmar i arkivet. Detta gjorde mig misstänksam, eftersom vi varken har pärmar eller arkiv. Jag följde därför med Klara,...

Av Familjen Skolman - 12 mars 2008 14:17

Igår var en reporter från Amelia hemma hos mig och Alex för att göra ett Hemma hos-reportage. Det hade några minnesvärda stunder.   Reportern: – Och den här spegeln med rakbladet och de vita linjerna på kaffebordet, det är någon sorts prydnadsa...

Av Familjen Skolman - 12 mars 2008 11:55

I morse hände det som jag visste skulle hända, men ändå fruktade. Jag satt som vanligt vid mitt skrivbord och byggde skidbackar i kolahögen, när jag hörde ett gällt vrål utifrån korridoren, tätt följt av ett fräsande, elektriskt ljud:  – Waaaaa...

Av Familjen Skolman - 12 mars 2008 10:14

Som ni säkert hört har jag fått besked om att min anmälan mot dörrvakterna på Spy Bar inte kommer att leda till förundersökning. Jag har därför skrivit följande öppna brev till Rikspolisstyrelsen.    "De tyska trupptransporterna genom Sverige under a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards